Tummen upp

Tummen upp till detta väder! Känner mig som en äkta svenne när jag säger att man blir som en helt ny människa när det börjar bli vår haha. Det är verkligen så skönt att vakna upp till lite värme och sol. Det var 28 grader på vår altan(!!!!). Har inte bloggat senaste två dagarna så tänkte berätta lite vad jag gjort. Det är inte mycket dock. Igår följde jag med pappa när han spelade discgolf, spelade lite jag också och det gick faktiskt bra! Sen på kvällen var jag lite ledsen så jag var bara hemma med mamma men det var mysigt också. Idag har jag pluggat rätt mycket, snart är jag klar med allt som ska vara klart så det är skönt. Har varit ute på en promenad i det fina vädret och sen har jag spelat lite piano, städat mitt rum och hjälpt mamma med maten.
 
Hur fint är det inte?
Dagens middag (nej jag är inte ett jätte-fan av sås)
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?