nJoy

Hej på er! Hoppas ni har haft en skön torsdag, det har iallafall jag haft! Den här dagen har verkligen varit superbra, så himla skön dag! Hade typ inga lektioner så vi satt ute i solen nästan hela dagen, lyssnade på musik med härligt folk och bara hade det väldigt bra. Har varit så glad hela dagen! Efter skolan drog jag hem gjorde en smoothie och kollade på the oc, sen tog jag bussen upp på stan och mötte upp Jennifer. Vi gick till nJoy för att gymma, det var första gången vi var där men det kändes bra! Vi provade actic i stan (jag kör gruppass på actic i haga nu) men det kändes inte som rätt ställe för oss, njoy kändes mycket bättre och vi kommer förmodligen fortsätta där! Var så kul att träffa min Jennifer också, inte träffat henne på så länge men det var lika härligt som vanligt, saknat henne så! Nu ska jag sova snart, imorgon har jag sovmorgon. Så skönt att bara kunna gå upp och för en gång skull ute stressa!

En söt liten fjortisbild på mig och Jenfa på balen i 9:an
Naturgodis, min största drog typ, från min och Louise lilla mysiga fika som vi hade igår efter skolan 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?